duminică, 6 martie 2011

Un timişorean, martor la contrabanda cu ţigări în Vama Moraviţa

În România poţi să ai spirit civic şi să sesisezi autorităţile despre o posibilă infracţiune, pentru că rămâi doar cu sesizarea. Un timişorean povesteşte că în zadar a dat la DGA şi poliţia de frontieră declaraţii şi date concrete despre contrabanda cu ţigări din Vama Moraviţa. Omul spune ca nu s-a întâmplat nimic. Pe de altă parte, cei de la DGA susţin că dacă o astfel de plângere există, nu pot face publice datele legate de ea.


Marcel Popescu susţine că a fost martor când două maşini erau burduşite cu ţigări exact sub ochii vameşilor români


Marcel Popescu susţine că a fost martor când două maşini erau burduşite cu ţigări exact sub ochii vameşilor români de la Vama Moraviţa. "Erau două maşini parcate, care încărcau oamenii de acolo, baxuri multe cu ţigări pe bancheta din spate, fără nici măcar să le mai ascundă. Când am trecut de poliţia de frontieră română, am tras pe dreapta, mi-am luat un suc şi am aşteptat de curiozitate să văd dacă poliţia de frontieră şi vama îşi fac datoria", a spus Marcel Popescu.

Omul susţine că vameşii îi îndepărtau imediat pe curioşi de zona unde maşinile erau încărcate cu ţigări. "După un sfert de oră a venit un alt poliţist care, tot aşa, a încercat să ne alunge de acolo", a completat acesta.

Evident, autoturismele burduşite cu ţigări, au trecut prin Vama Moraviţa ca prin brânză. "Cele două maşini pe care le văzusem pline cu ţigări între vami au trecut, au făcut prima stradă la dreapta în Moraviţa. Am sunat la numărul verde de la DGA de la Bucureşti, am anunţat ce am văzut şi am fost contactat de către un inspector din cadrul Poliţiei de frontieră Timiş", a mai spus Marcel Popescu.

Timişoreanul spune că dosarul a fost imediat închis. "Domnul inspector m-a sunat după doua luni de zile să îmi transmită că, din păcate, camera de luat vederi din vama Moraviţa, exact în momentul în care eu am spus că am fost acolo, nu a funcţionat", a mai precizat acesta.

Marcel Popescu mai spune că este unul dintre românii care trec des graniţa la sârbi şi că întâmplările de genul acesta sunt la ordinea zilei în Vama Moraviţa.

realitatea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu