miercuri, 16 martie 2011

Andra a născut. Ea şi Măruţă au un băiat de 3,7 kilograme

În familia Măruţă e sărbătoare mare. Astăzi, în jurul orei 10:30, Andra a adus pe lume,, la maternitatea Regina Maria un băieţel sănătos şi voinic care va purta numele David. Micuţul are 3,760 de kilograme şi 54 de centimetri. Copilul a primit la naştere nota 10, anunţă Libertatea.
Andra si Catalin Maruta au devenit parinti

"Este una dintre cele mai fericite zile din viaţa mea. Nu am crezut niciodată că pot exista astfel de sentimente, că poţi simti o bucurie atât de mare. Când mi-am văzut pentru prima oara copilul şi l-am luat în brate am simţit că mi se înmoaie picioarele. Este un sentiment de nedescris", a declarat vizibil emoţionat proaspătul tătic.
Şi Andra se simte bine, iar în câteva ore îşi va reveni complet.
David este primul copil al familiei Măruţă, însă Andra şi Cătălin au declarat în repetate rânduri că îşi doresc mai mulţi copii. Cei doi s-au căsătorit în 2008, pe 23 august, la Tg. Jiu, chiar de ziua artistei.
realitatea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu