sâmbătă, 5 martie 2011

Florin Călinescu spune că la el la vie măturătoarele câştigă câte 500 de euro pe lună

Fostul realizator TV Florin Călinescu a spus vineri seară, la Realitatea TV, că la el la vie salariile variază între între 500 şi 2000 de euro pe lună, menţionând că 500 de euro iau măturătoarele.


Florin Călinescu spune că la el la vie măturătoarele câştigă câte 500 de euro pe lună

"500 de euro au la departamentul de artiste cu mătură, patinaj cu dero. În Occident se cheamă social corect, eu merg pe curentul ăsta. Uite, de exemplu am citit acum pe un pachet de cafea din Franţa 'Acest pachet de cafea este social corect'. Adică ăla care-l vinde în Franţa s-a dus până în Guatemala, le-a dat şi la culegători, şi la vaporeni, şi la prăjitori... E un curent care e foarte bun", a explicat Călinescu
A investit în teatru
În ceea ce priveşte modificările aduse Codului Muncii, Călinescu spune că vechiul Cod avea "nişte probleme care trebuiau schimbate". El dă exemplul introducerii prevederilor legate de contractele pe perioadă determinată şi le consideră un lucru bun, precizând că în domeniul artistic angajarea pe o perioadă nedeterminată nu sunt normale.
Întrebat despre salariile oferite de el la vie, comparativ cu cele de la Teatrul Mic, unde este director, Florin Călinescu a spus că atât poate plăti comunitatea. "Nu e teatrul meu, este teatrul municipiului Bucureşti. Din păcate, cei care dau banii sunt bucureştenii, prin primărie. Eu am băgat peste 200.000 de euro în teatru. Am facturi", a spus Florin Călinescu.
realitatea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu