vineri, 4 martie 2011

Cele mai zgârcite vedete din România VEZI FOTO

Dan Negru, Ştefan Bănică Jr, Andreea Marin, George Copos sau Monica Tatoiu sunt exemple de oameni înstăriţi care nu-şi risipesc averea, ci o administrează cu mare chibzuinţă.


Ştefan Bănică a încheiat anul 2009 cu un plus de 500.000 de euro în cont / Foto: inaltime.info
Ştefan Bănică a încheiat anul 2009 cu un plus de 500.000 de euro în cont. Chiar dacă nu a dus niciodată lipsa banilor, un gest de acum doi ani nu a fost trecut cu vederea de paparazzi care l-au surprins la o florărie unde în loc să plătească i-a dat vânzătoarei o poză cu autograf, potrivit  eva.ro.
Vedete zgârcite / Foto: inpolitics.ro
Nici partenera sa, Andreea Marin Bănică nu e departe. "Zâna" a fost surprinsă în timp ce stătea la un stop şi un cerşetor i-a dat târcoale, dar nici nu l-a băgat în seamă.

Vedete zgârcite / Foto: vedete-monden.com

Nu e o noutate că Dan Negru nu e mână largă. Dan Negru nu a făcut excepţe nici la botezul fiicei lui, Dara Ioana. Pentru a reduce drastic costurile impuse de un astfel de eveniment, Dan Negru a ales ca botezul să-l facă la resturantul său din Timişoara. 

Zgârcenia omului de afaceri este de notorietate / Foto: onlinesport.ro


Zgârcenia omului de afaceri George Copos este de notorietate. Memorabilă a fost situaţia în care a vrut să-i convingă pe angajaţii săi de la Ana Imep Piteşti, aflaţi în grevă, că nu are resurse financiare să le mărească salariile, Copos le-a spus că nici el nu a avut bani să-şi cumpere un costum de doi ani de zile. "Nici eu nu am bani. Nu mi-am mai cumpărat de doi ani un costum".
Vedete zgârcite / Foto: symboltv.ro
Monica Tatoiu nu cheltuie prea mult nici când e vorba de propria persoană. "Trei sferturi dintre genţile mele sunt 'fake-uri'. De ce să dau o grămadă de bani pe o geantă? Dau câteva sute de lei, oricum, foarte puţini vor observa diferenţa. Second-hand-ul este tot un fel de vintage. Vintage-ul a fost inventat de anglo-saxoni, de oamenii care au respect pentru bani", mai spune ea.

Vedete zgârcite / Foto: scenicreflections.com

Surprinzător sau nu, Roxana Ionescu urăşte cumpărăturile şi preferă să poarte hainele pe care i le cumpără soţul său. "În ciuda faptului că am câteva lucruri drăguţe, sunt destul de zgârcită cu mine, iar lucrurile drăguţe despre care vorbeam sunt în mare parte cumpărate de soţul meu. La shopping merg doar când am nevoie de un anumit produs. Nu ştiu care este cel mai scump obiect vestimentar din garderobă. Poate pantofii", a spus vedeta.

realitatea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu